On-line marketing evolution

Víte, že více než 60 % firem, které nejsou spokojeny se svými marketingovými aktivitami, si nepustí toto video? A proč?

Program po firmy: On-line marketing evolution

technicka do pasu

Většina marketingových agentur, které slibují revoluci ve vaší firmě, se často soustředí na okamžitý zisk, zvýšení viditelnosti, ovlivnění trhu, zvýšení povědomí o značce a vytvoření nového loga. Nabízejí vám revoluční marketingové strategie za účelem dostat vaši firmu na vrchol vyhledávačů a stát se lídrem na trhu. Avšak často se stává, že přestože investujete statisíce korun do reklamy a platíte agentuře za správu, požadované konverze nepřicházejí.

V dnešní době jsou majitelé firem skeptičtí ohledně těchto slibů marketingových agentur. Naopak si uvědomují, že pro posunutí své firmy vpřed, je třeba postupovat opatrně a strategicky. Toto pravidlo platí i pro marketingové strategie. Proto jsem vyvinul program pro firmy nazvaný „Online Marketing Evolution,“ který si klade za cíl postupný rozvoj vaší firmy

Postupné kroky, které povedou k lepším výsledkům.

Prvním krokem je on-line schůzka, kde probereme vaše starosti, specifické výzvy a příležitosti vašeho podnikání. Již na tomto setkání obdržíte cenné rady, které vám mohou pomoci, ať už se rozhodnete pokračovat s mnou, či nikoliv.

V druhém kroku Vás požádám o vyplnění podrobného dotazníku, který odhalí slabá místa vašeho podnikání a marketingových aktivit. Na základě dotazníku vám představím obrysy marketingového  plánu, a Vy se rozhodnete zda Vám postup dává smysl. 
Třetí krok je podstatný pro dosažení úspěšného cíle. A tím je audit vašich stávajících marketingových aktivit. Budu potřebovat přístupy do nástrojů on-line reklamy, abych zkontroloval jaké on-line reklamy Vám běží a zda jsou ziskové.
A také přijedu k Vám na jeden den do firmy, abych se podíval na celkové aktivity ve firmě. Popovídám si s klíčovými zaměstnanci a rozšířím si obraz pracovních činností jednotlivých oddělení, které jistě také hrají v ziscích firmy zásadní roli. A určitě bude nutné podívat se do cenotvorby vašich produktů. Zjistit jakou máte marži a celkové čisté zisky.

Pátým krokem bude nalezení strategií, které firmě pomůže odpíchnout se od stávajícího stavu. Cílem strategie bude definování jaké nástroje off-line či on-line reklamy využijeme, jaké nástroje pro automatizaci marketingu nasadíme a jaké strategie spustíme pro získávání nových kontaktů, strategie pro získávání více objednávek u stávajících zákazníků a nastavíme klientskou péči, která povede k tomu, že se z obyčejných zákazníků stanou  věrní zákazníci, kteří produkty či služby firmy propagují sami.

V šestém kroku využijeme potenciál vašeho zaměstnance, který je již dnes na sociálních sítích jako doma. Ten projde intenzivním školením základy on-line reklamy a správy automatizací marketingových aktivit. Využiji pro školení schválenou marketingovou strategii.
Co se naučí? Od práce s grafickými programy, pro tvorbu obsahu na sociálních sítích, až po využití umělé inteligence pro optimalizaci obsahové strategie. Naučí se také správně nastavit kampaně v nástrojích pro online reklamu a vybrat ideální nástroj pro automatizaci marketingových aktivit.

V sedmém kroku představím kompletně nastavený marketingový mix, který bude čekat na vaše schválení. Přirozeně budu rád, když budete sledovat jednotlivé kroky a budete mít přehled co se právě v nastavení marketingu či proškolení zaměstnance děje. V následujících měsících budou probíhat pravidelné konzultace a proškolování zaměstnance a předávání dalšího know-how v tom, jak ještě lépe a strategicky zvyšovat zisky ve firmě. Z mých zkušeností stačí 2 hodiny měsíčně pro ujištění se, že zaměstnanec pracuje naplno a rozumí své nové práci.

Během naší dlouhodobé spolupráce se zaměřím na maximální efektivitu, aby váš proškolený pracovník byl schopen zvládnout správu marketingových aktivit během pouhých čtyř až šesti hodin týdně. To znamená, že váš stávající zaměstnanec vám bude přinášet zisk v průměru 4 – 6 hodin pracovního týdne, což žádná marketingová digitální agentura v rámci běžných pracovních hodin nemůže zajistit. Společně dosáhneme maximální efektivity a návratnosti vašich investic do marketingu.

Zavolejte mi a domluvte si krátkou on-line konzultaci

Výhody programu On-line marketing evolution

UŠETŘENÍ NÁKLADŮ NA MARKETING

Za prvé ušetříte peníze, které by jinak šly na platbu marketingovým agenturám. Když na druhou stranu váhy vložíte 6 hodin týdně vašeho zaměstnance je jasná úspora nákladů.

VÍCE PENĚZ DO KREDITU V REKLAMÁCH

Ušetřené peníze můžete investovat do kreditů v reklamních on-line nástrojích včetně automatizace marketingu. Který ještě více zefektivní práci vašeho zaměstnance.

MARKERTINGOVÝ SPECIALISTA VE FIRMĚ

Třetí výhodou programu je váš zaměstnanec který pracuje uvnitř vaši firmy, zná vaši firmu nejlépe a díky proškolení bude sám přemýšlet nad tím jak ještě lépe tvořit marketingové kampaně.

Potřebujete pomoc s on-line strategií pro váš projekt? 

Edukační videa, která pomáhají stovkám firem

Jak připravit váš e-shop na prodej o Vánocích? 

Sledujte 21 videí, které Vám pomohou začít s marketingem pro prodej o Vánocích, a také co a kdy plánovat. Více ve videu …

Podcast zaměřený na strategie pro Pinterest

Setmidílná série podcastových videí s případovými studiemi pro e-shopy, svatební tématika a prodej kosmetiky ženy 40+.

Jaké máte možnosti při správě on-line marketingu?

Zamyšlení nad tím, jaké máte možnosti. Jiné možnosti mají velké firmy a jiné drobní živnostníci. Praktické rady podnikatelů.

Objednejte si 15 minutovovu konzultaci ZDARMA

Stanislav Vavřík  – online strategie pro eshopy © 2010 – 2023  Ičo: 73353736